פרסום ממומן בטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק הוא אחד הכלים החזקים בשנת 2023, אם בעבר הייתם מצליחים לקבל לידים בסכומים מצחיקים בפלטפורמות מקבילות כמו "פייסבוק" או "אינסטגרם" זה המצב הנוכחי בטיקטוק, לידים זולים לכולם.
מה הדרכים שאפשר לשלם בהם על קורס טיקטוק?

אני רוצה שתעשו לי פרסום ממומן בטיקטוק – איך יוצרים קשר?

מדהים, כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לשלוח אלינו הודעה בוואטספ, ניתן ללחוץ על הכפתור הירוק ברחבי האתר או להשאיר לנו פנייה באחד מהטפסים באתר – אנו ניצור איתך קשר בהקדם.

מאיזה תקציב אפשר לעשות פרסום ממומן בטיקטוק?

התשלום לפרסום ממומן בטיקטוק מחולק ל – 2 חלקים שונים, האחד למשרד הפרסום שמנהל עבורכם את הפרסום, שכולל בתוכו את בניית האסטרטגיה, הפקת התוכן והתפעול השותף ומהצד השני התשלום למערכת "טיקטוק" בעבור הפרסום הממומן. בדרך כלל מומלץ לעסקים להתחיל לפרסם באופן ממומן כאשר יש בידם תקציב של כמה אלפי שקלים לכל צד (למשרד הפרסום ולמערכת טיקטוק) מתחת לתקציב של אלפי שקלים בדרך כלל לא ניתן לראות תוצאות, ההמלצה היא כמובן להשקיע כמה שיותר כסף בכדי לקבל תוצאות מהירות.

מה יותר טוב – פרסום ממומן באינסטגרם פייסבוק או בטיקטוק?

כנראה שלא באמת התכוונת לשאול את השאלה הזאת דווקא אותנו, משרד פרסום שמתעסק בעיקר עם טיקטוק, אבל אם כבר שאלת.. אין לנו תשובה חד משמעית. למעשה התוצאות יכולות להיות שונות מקמפיין  לקמפיין, ממוצר למוצר, מסרטון לסרטון ומעוד מליון ואחד פרמטרים. ההמלצה היא תמיד לפרסם במקביל בכמה שיותר פלטפורמות בכדי לערוך השוואה כל הזמן. בדרך כלל הקהל שנמצא בפלטפורמות מקבילות נמצא בטיקטוק אך הקהל שנמצא בטיקטוק לא נמצא בפלטפורמות אחרות ולכן מומלץ לערוך השוואה.

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.