קניית צפיות לטיקטוק
אוקטובר 15, 2023מדריך לייב בטיקטוק
אוקטובר 25, 2023כל מי שמחזיק בחשבון ניהול טיקטוק, במיוחד אם החשבון משרת מטרה עסקית רוצה להעלות את מספר העוקבים שלו. כדי שזה יקרה, יש כמה דברים שאנחנו יכולים לעשות, ואחד מהם הוא שימוש אינטנסיבי בהאשטגים. מהם בדיוק אותם האשטגים, ואיך הם יכולים לעזור לנו, לכל השאלות הללו אנחנו כאן כדי לענות לכם.
מהו האשטג
האשטג או בעברית תגית, הוא כלי שפופולרי מאוד ברשתות חברתיות שונות. ההאשטג לא התחיל עם טיקטוק, אלא כבר היה קיים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. ההאשטג הוא למעשה חלק מתוכן, כאשר כותב התוכן מוסיף את התגית לתוכן שהוא העלה. להאשטג יש שתי מטרות שונות.
שיוך הפוסט בטיקטוק
המטרה הראשונה של התגית היא לשייך את הפוסט לקבוצה של פוסטים שעוסקים באותו נושא. התגית יכולה להיות כזו ששייכת רק למשתמש אחד, והוא רוצה לאפשר לעוקבים שלו לראות פוסטים באותו נושא. מנגד, קיימות גם תגיות שמשותפות למספר רב של חשבונות או כאלו שפתוחות בפני כל משתמשי טיקטוק, ונועדו לאפשר לכולם להעלות תכנים בנושא מסוים תחת אותו האשטג.
פנייה לאלגוריתם בטיקטוק
זה לא סוד שברשתות חברתיות ישנו אלגוריתם שנועד לבדוק את ההעדפות של כל משתמש. האלגוריתם הזה הוא מה שקובע כיצד הדף הפרטי שלנו יראה, מתוך ניתוח של ההעדפות שלנו על בסיס, עוקבים, תגובות ולייקים. המטרה של התגית כאן היא לשדר לאלגוריתם להכין לשייך את התוכן הזה, מתוך מטרה שמי שמביעים עניין התחום הזה יוכלו לראות את הפרסום שהעלנו.
איך זה עוזר לנו לקדם סרטון בטיקטוק
ברגע שאתם מעלים תוכן שנמצא תחת תגית מסוימת, הוא מיד יגיע לעיניים של הרבה יותר משתמשים. מספר העוקבים שלכם כנראה קטן יותר מאשר מי שמקבלים את התכנים תחת אותה תגית. כמובן, כאשר מדובר על תגיות עם הרבה מאוד מתעניינים התוכן שלכם עלול להיבלע בתוך סרטונים אחרים שעולים לאותה תגית, כך שכדאי לקחת את זה בחשבון.
עם זאת, ברגע שתצליחו להעלות תוכן איכותי לאותה תגית, סביר להניח שמי שראה אותו יחפש את החשבון של היוצר, וכך תקבלו עלייה משמעותית במספר העוקבים שלכם.
לסיכום
האשטגים בטיקטוק או תגיות בעברית הם דרך נהדרת לקדם בטיקטוק ולהגדיר את התכנים שלכם. בין אם אתם רוצים להעלות מספר תכנים באותו נושא, ובין אם הרצון שלכם הוא לסמן לאלגוריתם של טיקטוק מה בדיוק הנושא שבו התוכן עוסק, ההאשטג הוא מה שאתם צריכים. את ההאשטג אנחנו מסמנים עם סולמית לפניו, ומיד אחריו, בלי רווח עליכם להוסיף את השם של התגית עצמה.
עוד פרטים אפשר ללמוד בקורס טיקטוק